  • Data: 2006-11-16 13:15:55
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny 150-200 000 PLN
    Od: "Samuray-X" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed chwilą przeczytałem opinie o Millenium ... (horror!!!)

    Boże!!! Dobrze, że mam tylko parę dni poślizgu
    (we wtorek poszedł wniosek do centrali Millenium).

    Teraz musze jak najszybciej wysłac wnioski do mBanku i może do ING.

    Czy nie ma ludzi którzy mają pozytywne wspomnienia
    ze współpracy kredytowej z tym bankiem Millenium???