  • Data: 2007-03-04 17:50:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny PLN<>CHF ??
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Dukat" <n...@f...news> napisał w wiadomości
    news:eseeku$bp3$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ecb to europejski bank centralny? Bo jesli tak, to zdaje sie nie ma on
    > nic do stop na chf... Popraw mnie jesli sie myle.

    ECB ustala stopy na EUR, ale kolego Szwajcaria lezy w Europie, nie Ameryce i
    jej gospodarka jest w jakiejsc czesci zalezna od tego co dzieje sie na
    okolo. Wzrost stop w Eurolandzie pociaga za soba wzrost stop w CHF, pieniadz
    szwajcarski nie moze byc zbyt tani (stopa %) w stosunku do EUR. Za rok stopy
    % centralne powinny wygladac w przyblizeniu - EUR-4,25% CHF-3,0%