    From: r...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny a polisa na życie
    Date: 7 Dec 2002 17:27:11 +0100

    > mieć na

    > Czy polisa ma być "na zawsze" czy tylko do czasu wpisu do hipoteki ?
    Ma być "na okres kredytowania", czyli lat 15.

    > Kup sobie polisę terminową na 15 lat
    > Składka powinna wynosić mniej niż 500 zł rocznie dla 100 K
    Warta zaproponowała mi coś takiego za 60 zł miesięcznie co daje 720 zł rocznie
    (mam 29 lat, zawód informatyk). Stąd moja prośba o polecenie czegoś tańszego. Z
    kolei ta sama firma proponuje za 100 zł miesiecznie "III filar", twierdząc, że
    po 15 latach będę mógł wyjać co najmniej 23K. Nie rozumiem jeszcze do końca
    skąd ta suma ale dopytam.

    Jestem samotny.

    repair