eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.
    From: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open
    Finance.
    Date: Thu, 23 Jul 2009 17:01:57 +0200

    Arek pisze:
    > Witajcie,
    >
    > pewnie wielu z Was miało doświadczenia związane z braniem kredytu
    > hipotecznego, dlatego chciałem się dowiedzieć czy korzystniejsze
    > warunki zaproponuje mi pracownik banku czy może pośrednik finansowy
    > załatwiający wszystkie etapy za mnie?
    >
    > Problem polega na tym, że wniosek o kredyt chciałem złożyć do 6 banków
    > i chodzenie od drzwi do drzwi każdego jest upierdliwe. No ale jeśli
    > warto to chyba się przemogę. Jakie są Wasze doświadczenia w tym
    > temacie?

    ja chodzilem po bankach - zaden nie chcial dac, poszedlem do Notus i
    okazalo sie ze w bph dostane, ale +0.2% do marzy ze wzgledu na
    'odstepstwo' - chodzilo o to ze jeden w kredytobiorcow (~35% dochodu)
    nie spelnial wymogu umowy >3m-ce .

    Potem poszedlem po kredyt na inna nieruchomosc - znacznie tansza i juz
    posrednik nie mial dla mnie czasu :) (stwierdzil ze zaden bank nie ma
    dla mnie oferty) - przeszedlem sie po bankach i znalazlem dwie w 100%
    spelniajace moje wymagania - ostatecznie wybralem znowu BPH :)

    ale to bylo dawno temu. od tej pory sporo sie pozmienialo ;)

    w kazdym razie nic nie szkodzi poznac oferte posrednika,

    powodzenia na łowach kredytowych
    --
    Tomasz