  • Data: 2009-09-02 18:25:32
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na działkę
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.09 13:52, Borys Pogoreło pisze:

    > Jeśli nikt nie kupi, to w końcu będzie zmuszony wystawić. Coś pisałeś o
    > wolnym rynku ;)

    (Nie)stety ciągle są kupujący, którzy mają mniej odporne zwieracze od
    Ciebie ;)

    > Jednak z tego co zauważyłem, znakomita część takich masakrycznych ofert
    > jest wystawiana wielokrotnie od dłuższego czasu, więc może kiedyś dotrze.

    Widać sprzedający nie stoi pod ścianą. A z drugiej strony podaż też jest
    masakrycznie niska, więc nie pojawiają się oferty za 50 PLN/m2, które
    spowodowałyby spadek cen.

    > Owczy pęd do kredytów "bo będzie drożej" już się chyba uspokoił?

    Kredytów nie dają, ale są ludzie z gotówką. Nawet pewnie więcej niż nam
    się wydaje.

    > No tak, ale działka w mieście różni się trochę od takiej 10-20km pod
    > miastem.

    A kto pisał o działce pod miastem?

    >A nawet w takiej odległości potrafią sobie winszować cenę z
    > sufitu.

    Cóż, takie prawo sprzedającego.

    > http://wrosystem.um.wroc.pl/appl/przetargi/nieruchom
    osci/sprzedaz/
    > (też nie jest różowo - drugi..., czwarty.... przetarg)

    Widać miastu nie zależy albo boi się narazić na zarzut niegospodarności
    przy sprzedaży po zaniżonej cenie.

    :)

    --
    Pete