  • Data: 2006-04-12 12:14:39
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - negocjacje oprocentowania i prowizji
    Od: "P" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem,

    Moim zdaniem drogo. Ja negocjowałem troche wyższy kredyt i zgodzili sie na 0.5-
    0.9% prowizji plus ok 1% marży. Wszystko zależy od wysokości wkłady własnego,
    generalnie im wiekszy tym niższe koszty.
    mBank zrobił sie ostatnio koszmarnie powolny, obrabia mój wniosek 0d 3 tygodni.
    Nawet Kredyt Bank był szybszy...
    Spróbuj się ogłosic na www.finansowo.pl, pośrednicy mogą zaproponować Tobie
    lepsze warunki.

    Pozdro