  • Data: 2005-04-04 19:19:39
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - oprocentowanie w różnych bankach
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Apr 2005 18:52:04 +0200, Chauchesque <c...@w...pl>
    napisał:

    > Jestem właśnie przed decyzją zaciągnięcia
    > kredytu hipotecznego w Multibanku.
    >
    > Mam taką ofertę z Multibanku :
    >
    > 50000 wpłata własna
    > 200000 kredyt
    >
    > warunki to :
    >
    > 3,60% chf i prowizja 1%.
    >

    > Gdzie dostane lepsze warunki ?
    > Czy uważacie że to oprocentowanie jest OK ?
    >
    > Pomóżcie bo nie jestem za bardzo zorientowany w ofertach banków,
    > może ktoś się podzieli własnymi doświadczeniami z poszukiwaniami kredytu,
    > za wszelkie rady z góry dziękuję.
    >

    > Chauchesque

    3,47% (marża + WIBOR 3M) bez prowizji. To tak na początek. Jak chcesz
    wiecej to zapraszam na priv. Do dobrej oferty potrzeba dobrej
    informacji.

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-04 21:19:43