    From: o...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Fortis a utrzymanie ROR-u
    Date: Wed, 10 Jun 2009 02:57:16 -0700 (PDT)

    On 10 Cze, 10:37, AJ <A...@g...com> wrote:

    > Ok, ostatnie pytanie zakładając, że kiedyś po walce ;-) założą mi
    > darmowe konto techniczne. Jak na to przelewać kasę? Mniej więcej będę
    > wiedzieć ile wyniesie rata przy przewalutowaniu z PLN na CHF, ale
    > pewnie zawsze zostanie jakaś napłata. W tej chwili mogę sobie nadwyżkę
    > przelać z powrotem na dowolne konto. W przypadku samego konta
    > technicznego nie ma chyba takiej możliwości?

    Nie ma ale nie potrzebujesz nadwyżek:) Dostajesz z banku wyciąg ile
    masz wplacic w kazdym miesiącu i dokładnie tyle wpłacasz. Nie
    potrzebujesz zapasu na prowadzenie konta. A jak zrobisz nadwyżke to
    przyjdzie ci rozliczenie za 3 miesiące że ją masz i o tyle mniej
    wpłacisz następnym razem. Tak czy inaczej bank ci nie przeje ponad
    stowy miesięcznie za nic (za prowadzenie konta). Ale kazdy bank moze
    być inny. Dowiesz się jak ci odpisza na maila:)