  • Data: 2009-06-15 18:03:54
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
    Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik <dominikz1983[usun_to]@interia.pl> napisał(a):

    > jesli chodzi o millenium to jak mam wylaczyc wszystkie ubezpieczenia??
    > skoro oni je wymagaja (ubez. nieruchomosci, ubezpie na zycie,
    > ubezpieczenie pomostowe)...czy moze chodzi ci oto ze taniej bedzie jak
    > sam zalatwie i poszukam ubezpieczyciela ktory ubezpieczy mury i zycie??

    Przecież napisałem:
    "Wyłącz tylko wszysktie ubezp., jak ci będą zakładać rachunek w oddziale."
    Ubezpieczenia do rachunku, do karty deb. czy kredytowej.

    A co szukania samemu ubezp. na życie/mieszkania już pisałem. Nie pytaj się
    każdego o to samo kilka razy :-) Tylko sprawdź na konkrentym przypadku. Czy
    taniej jest w BM czy u agenta. U mnie taniej wyszło w BM.