  • Data: 2006-01-17 22:49:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Nordea - ktoś ma? Jakie wnioski?
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radio69" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dqjitb$e43$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jak w tytule, upewniony opinią doradców przymierzam się do zaciągniecia
    > kredytu hipoteczno-budowlanego w NodreaBank.
    > Warunki wydają się być w tym momencie bezkonkurencyjne.
    > Proszę o opinię osoby które posiadają takowy lub podobny kredyt w tym
    > banku.

    Bank idzie na calosc bo chce sciagnac klientow. Jak wszystko bedziesz mial
    na papierze i podpisane to bierz.
    Slyszalem ze maja niezly balagan w banku ale co cie to obchodzi - bedziesz
    placic rachunki co miesiac.
    Z tego co mi wiadomo wymagaja zalozenia konta w banku ktore nie jest darmowe
    to to jest dodatkowy koszt.