  • Data: 2014-02-24 21:48:18
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w PLN - na co można liczyć
    Od: Franc <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 10:46:51 -0800 (PST), Aetius napisał(a):

    > BGŻ - 1,4% marży, ale prowizja (negocjujemy od 2%) i obowiązkowe ubezpieczenie
    nieruchomości w PZU (składka 0,9% rocznie)
    Byłem dzisiaj w BGŻ.
    Dostałem taką ofertę:
    1,6 marża + cross-sell (konto 5K wpłat + PZU 0,9% rocznie)
    przygotowawcza opłata: 2%

    > Alior - 1,4% marży i brak prowizji, ale ubezpieczenie na życie
    > ING - brak prowizji i cross-sellingu, ale 1,95% marży
    Nie sprawdzałem.

    > Ogólnie jest ciężko, też teraz szukam intensywnie (kredytu potrzebuję na nieco
    mniejszą kwotę). Oferta BS sensowna, który to? Oglądałem Krakowski BS i tam nie widzę
    takiej oferty.
    BS Brodnica. Mają promocję do końca marca.

    --
    Franc