eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata › Re: Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata
  • Data: 2014-06-11 23:52:53
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:
> [...]

    Ale spadek jakis bedzie czy duze zarobki ?
    Bo kredyt chyba mozna planowo na 3 zaciagnac, oczywiscie rata bedzie
    duza.
    A jak nie mozna, to moze na 4 czy 5.
    Z tym ze tu pazerny bank moze prowizje podwyzszac.

    >Pewnie chodziło: bezkosztowo.

    No, jest jeszcze wersja amerykanska - przestac splacac. Jedna rata,
    druga, bank w koncu wypowie kredyt ... no ale wtedy to bedzie na jego
    zyczenie :-)
    Analizowal ktos umowe pod tym katem, jakie tam zapisy ?

    Uwaga - moze owocowac zlym wpisem w BIK.

    J.