    From: Tadek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - zmiana waluty
    Date: Mon, 02 Feb 2009 18:58:32 +0100

    Robert pisze:

    > Tadek, spokojnie - jestem po Twojej stronie. Stwierdzam tylko fakty.
    > Wiele osób raportowało mi już, że nie chcą im banki teraz przewalutować
    > kredytu, bo przecież jest ryzyko .. którego nie było, gdy masowo
    > namawiali kredytobiorców w PLN na przewalutowanie CHF w lipcu 2008.
    >
    > Przewalutowanie na CHF jest bezpieczne, gdy CHF stoi po 1,99 a nie gdy
    > kurs wynosi 2,9 pln!
    >
    > Spłata kredytu w walucie i przymus kupna jej na lichwiarskich warunkach
    > też jest właśnie dla klienta.
    > Decyzje zarządu dot. oprocentowania też jest pod klienta.
    >
    > To wszystko chyba o czymś świadczy ?
> [...]
    nie pisałem o frankach tylko o euro, a tymi pseudo doradcami od "po co
    brałeś" sie nie przejmuję jak to mówią co nie którzy CHIWD :) niech
    wiedzą co to prawdziwa miłość
    Co do euro, che teraz zmienic bo domniemywam ze kurs jeszcze pojdzie do
    góry a w 2010 spadnie do 3,10-30 wiec zarobie na tym interesie przy
    spłacie całkowitej. Mogłbym spłacić teraz ale ale mam zamiar zarobic na
    banku pare złotych, tak aby starczyło na wyjście z zona na sushi, jej
    też się coś należy :)