    Date: Sat, 20 Aug 2005 19:57:58 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipotecznyna 40000 w zlotowkach,czy CHF

    pozostaje ci chyba rozpisać wszystko w arkuszu kalkulacyjnym, i
    przebadać wrażliwość modeli na: wahania kursu, np. wzrost CHF/PLN o 20%
    wzrost oprocentowania w CHF i w PLN,
    najlepiej jeszcze by było mieć prawdopodobieństwa, że dany kolejny
    scenariusz się sprawdzi, ale to jest właśnie jądro modelu, które
    będziesz musiał przyjąć sam, bo nikt nie jest pewny na 100%, w jakim
    kierunku potoczą się sprawy (wtedy nie byłoby analityków wypowiadających
    się o trendach na giełdzie, bo lataliby prywatnymi odrzutowcami i
    graliby w golfa z Billem Gatesem)
    Ewentualnie czasami pisujący tutaj Jacek Maliszewski ma trafne
    spostrzeżenia na temat rynku walutowego - warto czytać - czy stosować?
    to już jest twoja odpowiedzialność;

    niestety poza tymi uwagami natury ogólnej nie jestem w stanie zapodać ci
    konkretnych wyników żadnej symulacji, ponieważ na razie nie jestem
    zainteresowany kredytem

    pozdro
    trainer