eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt mieszkaniowy w BPH a przedluzenie polisy od ognia na nastepny rok › Re: Kredyt mieszkaniowy w BPH a przedluzenie polisy od ognia na nastepny rok
  • Data: 2005-04-14 21:03:01
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w BPH a przedluzenie polisy od ognia na nastepny rok
    Od: "Rafal" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d3l4eo$chs$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > W tamtym roku wzielam kredyt mieszkaniowy w BPH i jednym z wymogow bylo
    > ubezpieczenie mieszkania od ognia i innych zdarzen losowych oraz cesja
    praw
    > do tej polisy na rzecz banku. Wlasnie wygaslo mi to ubezpieczenie i
    > przedluzylam je na nastepny rok. I teraz pytanie do majacych kredyt w
    BPH -
    > wystarczy jak wysle im ksero tego wznowienia? Probuje sie dodzwonic do
    tego
    > cholernego banku od tygodnia i jak zwykle nikt nie odbiera. Moze ktos
    > ostatnio byl w podobnej sytuacji?

    A co masz w umowie? obowiązek zawarcia ubezpieczenia z cesją czy obowiązek
    dostarczenia im papieru?

    Akurat ja miałem podobnie w multibanku... tyle że na szczęście umowa
    zobowiązywała mnie do zawarcia ubezpieczenia, ale nie do udowadniania im
    tego.
    Umowę zawieram, po pierwszym roku się pytali o umowę, powiedziałem że
    zawarłem, ale że fatygować do banku i pokazywać mi się nie chce .. od
    tamtego czasu spokój, a w tym roku -= nawet sę nie pytali czy zawarłem :)

    IMHO dokąd sami do Ciebie nie zadzwonią, olej sprawę. To zbyt banalny powód
    (brak papieru) żeby stawiać kredyt w stan wymagalności - najpierw sami do
    Ciebie zadzwonią albo przyśląjakiś papier w którym napiszą czego chcą