  • Data: 2006-07-22 08:59:29
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w Nordea
    Od: <Victor> szukaj wiadomości tego autora

    Teraz jest promocja w PLN z marżą 0,4% w pierwszym roku i 0,9% w
    latach kolejnych, prowizja 1%. Wydaje mi się, że to dość atrakcyjne
    warunki. Szczerze mówiąc nie znalazłem atrakcyjniejszych biorąc
    też pod uwagę koszty przedterminowej spłaty.

    Biorąc kredyt złotówkowy w Pekao sa za posrednictwem Domu Kredytowego Notus
    mozes miec marże 0,85-1,05 na caly okres kredytowania, 0% proizji za
    udzielenie + 0% prowizji za wczesniejsza splate.
    w Nordea przyjmuja Wibor 6M a w Pekao sa Wibor 3M (około 0,1 % na korzysc
    Pekao)
    Ocena opłacalności należy oczywiscie do Ciebie
    pozdrawiam