    From: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy w PKO BP - opinie
    Date: Thu, 19 May 2005 07:52:15 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

    Użytkownik "tarpan":

    > Chyba wlasnie mam sytuacje ze developer wspolpracuje z PKO BP, a
    > konkretnie z wybranym oddzialem na Sienkiewicza - rzeczywiscie zrobilem
    > niechcacy "skrot myslowy" ;-) i stad mi sie wzielo ze jest jeden oddzial
    > na cale miasto.

    no to masz niezla sytuacje, i dodatkowo bank wyreczy Cie w kontroli postepow
    budowy :)

    > oj pytam, pytam - czasem warto przepytac wiecej niz jednego pracownika w
    > danym banku - i okazuje sie ze kolezanka zapomniala o jakiejs prowizji.
    > Niestety watek o "zapominalskich" doradcach jest jak na razie martwy ;-(
    Ktos napisal juz w tamtym watku - wiekszosc osob tutaj czytajaco/pytajacych
    trzyma sie slowa _pisanego_ a nie _mowionego_ - i bez znaczenia jest jak
    bardzo przekonywujacy jest doradca :) Ja na Twoim miejscu tez bym sie tego
    trzymal - jak mowia, ze przewalutowanie bezplatne w czasie calej umowy -
    niech to ma swoj zapis w umowie. Bo tak... to wrocisz do banku za czas jakis
    i w odpowiedzi na Twoje pretensje uslyszysz: "no tak... ma Pan racje, ale
    pracownik, ktory Pana obslugiwal juz u nas nie pracuje - zwolnilismy go
    wlasnie za brak kompetencji :))

    A tak serio - empirycznie doswiadczylem brania kredytu w PKO przy udziale
    developera wspolpracujacego z bankiem - i jedynymi dokumentami "donoszonymi"
    bylo zaswiadczenie o zarobkach. W Twoim przypadku dojda pewnie jeszcze
    opinie z bankow. I na koniec - w drugim watku pytales m.in. o bezpłatna
    wczesniejsza splate/nadplate kredytu i oplaty za nowy plan splaty. W
    wiekszosci bankow faktycznie oplaty za sporzadzenie nowego planu splaty sa -
    pozostaje tylko pytanie - po co Ci on? Plan splaty w sytuacji nadplat ma
    nikle znaczenie, a informacje o aktualnym zadluzeniu zawsze otrzymasz
    gratis.

    --
    pozdrawiam
    Konrad K.