    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy w mPlanie mBanku.
    Date: 7 May 2004 09:31:24 GMT
    Sender: Human Being <>

    Fri, 7 May 2004 09:22:37 +0200, na pl.biznes.banki, Fibre Optic napisał(a):

    > jak w tytule. Czy jest to dobry, tani kredyt ? Czy jest tanszy czy drozszy
    > od kredytu mieszkaniowego w PKO BP i BZ WBK?

    Próbowałem się o niego starać jakieś 2 miesiące temu. Pomimo, że
    oprocentowanie było wyższe o ponad 1% od pozostałych banków kusiły mnie te
    środki bilansujące. Przecież zawsze mamy na koncie jakieś pieniądze, które
    będą nam pomniejszały kwotę kredytu. Jeżeli go dostaniesz, to moim zdaniem
    warto.

    Ja, niestety, nie dostałem tam kredytu pomimo, że konta miałem w mBanku
    prawie od początku jego istnienia. Był to do niedawna mój jedyny,
    podstawowy bank, w którym miałem konto firmowe (mBiznes) i wspólne (eKonto)
    oraz eMaxa. Ale po tym, jak zostałem potraktowany przy kredycie i po tym,
    jak wprowadzono opłaty szybko się przeniosłem. Skoro i tak mam płacić, to
    moim zdaniem na rynku są lepsze oferty.

    Odbiegłem jednak od tematu. W każdym bądź razie ostatecznie kredyt wziąłem
    w PKO BP. Zastanawiałem się jeszcze nad Ekstra Lokum w KB ale trzeba było
    dostarczyć więcej papierów, a oferta wydawała mi się podobna.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair