  • Data: 2010-07-27 20:42:47
    Temat: Re: Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:13dinpi4rprcs.p3cky2nonw8l.dlg@40tude.net...
    > sensownie? Czy ktoś miał taki sam problem?
    > Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to kredyt z jak najmniejszą prowizją i
    > jak najmniejszym kosztem przedterminowej spłaty, w dodatku najlepiej w
    > złotówkach, żebym w momencie, kiedy będę chciał go spłacić drugim
    > kredytem, nie był uwięziony przez wzrost kursu i tym samym kapitału.

    Mialem podobne sytuacje pod koniec zeszlego roku.
    Tyz kredyt na zakup dzialki.
    Ja wybralem Lukasa, bo mial 0% prowizji za udzielenie, marza dla PLN
    wyszla cos kole 2%, wczesniejsza splata bezplatna, krotnie terminy
    zalatwiania
    i na starcie stosunkowo malo biurokracji, choc potem sie okazalo
    ze sie czepiali dupereli w dokumentach i bylo sporo zamieszania, ale
    czegos takiego to pewnie mozna sie w roznych bankach spodziewac.

    Ze standardowych mykow to trzeba bylo zalozyc platne konto.
    Bylo tez ubezpieczenie, ktore jednak zmniejszalo procent marzy, wiec
    o dziwo sie oplacalo je wziac.

    Ogolnie jak robilem rekonesans to dane startowe wyszly dla mojego przypadku
    w nim najlepiej.
    Tak wiec sprawdz dla swojego przypadku.

    M.