    From: mario <r...@...migrol.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na działkę budowlaną...
    Date: Fri, 01 Sep 2006 16:24:22 +0200

    b...@g...com wrote:

    > A jeszcze jedno pytanie...
    > A jak działką jest jeszcze rolna to też nie ma problemu czy już
    > zdecydowanie większy?
    >
    > pzdr

    nie dadza na "czysto" rolną no chyba ,że inny kredyt (taki bee)
    inna sprawa, na siedliskową dają - ale nie na każdej siedliskowej można się
    budować (poszukaj w google tego tematu).
    ja mam z pasem zabudowy (mozna się budować (moge sie juz starac o pozwolenie
    na budowe -tak mnie poinformowala gmina) - w sumie to nie wiem czy ona się
    nazywa rolna czy siedliskowa :) i w 2 bankach nie robili wstepnie
    problemu .. tylko chcieli zaswiadczenie z gminy , że można się tam budować
    w innym od razu powiedziała, że jak w w akcie nie bedzie, że budowlana to
    nie dadza

    ostatecznie nie biore kredytu w banku wiec chetnie poczytam wątek sam

    pozdr