  • Data: 2007-05-09 11:37:06
    Temat: Re: Kredyt na miare w Polbanku oraz Visa Orange
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 9, 1:17 pm, Quental <a...@g...com> wrote:

    > A zarejestrowałeś się na stronie?
    > Ja po rejestracji czekam już hmm... 10 dni dokładnie. I nic. Cisza :/
    >
    > Pozdrowionka,

    Czary jakie czy co??? Minutę po wysłaniu posta telefon z mBanku, że
    karta już jest, dokumenty są i w ciągu 10 dni skontaktuje się ze mną
    kurier... :)))

    A tak a propos Polbanku to z postów coraz bardziej mi się wyłania
    obraz banku, w którym panuje grecki porządek - kto był w Atenach albo
    np. Pireusie, ten wie, o czym mówię ;)

    Pozdrowionka,