    From: "Chandler" <l...@l...home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na miare w Polbanku oraz Visa Orange
    Date: Wed, 9 May 2007 14:11:48 +0200

    [ciach]

    >Czary jakie czy co??? Minutę po wysłaniu posta telefon >z mBanku, że karta
    >już jest, dokumenty są i w ciągu 10 >dni skontaktuje się ze mną kurier...
    >:)))

    Czyli innymi słowy trzeba 10 dni czekać (powiedzmy długi weekend był więc
    trochę krócej) a po tem kolejne 10 dni na kontakt z kurierem...

    >A tak a propos Polbanku to z postów coraz bardziej mi >się wyłania obraz
    >banku, w którym panuje grecki >porządek - kto był w Atenach albo
    >np. Pireusie, ten wie, o czym mówię ;)

    Nawet nie chce wiedzieć. Na Lukasa troszkę narzekałem ale chociaż u nich
    kredyt da się dostać o wiele szybciej a już napewno mają podgląd on-line co
    do kont, kredytów itp. A w Polbanku? Arkusze kalkulacyjne i kontakt mailowy
    z analitykiem. Szkoda gadać.

    >Pozdrowionka,

    Rwównież pozdrawiam
    Chandler