  • Data: 2003-04-23 13:57:15
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A w ilu oddziałach sprawdzałeś, że wiesz o standarcie 0,9%? To jest
    > standard, bo Ty taki dostałeś :D ???
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    W moim mieście w czterech. Nie osobiście. Robili to ludzie, którym poleciłem
    ten kredyt i są zadawoleni (oczywiście jak dotąd). Pozdrowienia Tensor1.

    PS Poza tym jeszcze w dwóch innych różnych miastach. Zgadzam się jednak, że
    próbka jest niereprezentatywna. Jednak różnica pomiędzy 0,9% a 2,0% jest tak
    duża, że pozwoliłem sobie na powyzsze stwierdzenia.