    From: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na mieszkanie a rozdzielność majątkowa
    Date: Wed, 10 Jan 2007 22:14:37 +0100

    Uzytkownik Sandal napisal dnia 2007-01-10 21:15:
    > Witam po raz kolejny.
    > Po odczytaniu odpowiedzi na mojego ostatniego posta mam jeszcze pytania:
    >
    > 1. Czy jeżeli chcę wziąść KM, a żona jest wpisana do BIK i przez to nie
    > dostanę kredytu, to spisanie u notariusza umowy o rozdzielności majątkowej
    > sprawi, że dostanę KM?
    > 2. Jak długo przed pójściem do banku trzeba mieć podpisaną rozdzielność?
    > Kredyt planuję gdzieś około maja 2007, jak spiszę teraz rozdzielność to coś
    > to da?
    1. W jakim banku chcesz wziąć kredyt? Odpowiedź na pytanie 1 i 2 zależy od
    polityki konkretnego banku.
    2. Banki nie mogą w nieskończoność przetwarzać informacji, szczególnie negatywne
    informacje nie mogą być przetwarzane po pewnym okresie od wygaśnięcia (spisania,
    spłacenia) zobowiązania. Mówi o tym prawo bankowe.
    3. W BIK są miliony Polaków. BIK przetwarza wszystkie informacje kredytowe z
    banków, które te dane przekazują, nie tylko negatywne informacje.

    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl
    / || \\

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."