  • Data: 2005-01-09 21:40:42
    Temat: Re: Kredyt na samochod w MultiBank
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Krzysztof,

    > W takim przypadku faktycznie. Ale to raczej duzo wiecej niz
    > przecietna.
    Być może ;) Nie wiem ile jest przecietna ale tak u mnie wychodzi.

    > Wiesz, tu jest tak ze nikt nie wie co jest lepsze. To sie dopiero
    > okaze.
    > Realia sa takie: CHF = mniejsze stopy, marza kupno/sprzedaz
    > ZL = wieksze stopy.
    Zł 10%, CHF 5%.

    > Do tego zawsze dochodzi ryzyko kursowe, zlotowka moze sie umocnic
    > wzgledem frankow lub odwrotnie.
    Wstępne wyliczenia przy założeniu dość pesymistycznego kursu wskazuja raczej
    na CHFa.

    > Przy dlugim czasie kredytowania duze stopy sa duzym problemem, ale
    > przy krotkim az tak zle nie jest.
    Ja chyba wezme kredyt na 3 lata z zalozeniem ze jak sie uda to do splacenia
    w 2 lata.
    Raty malejace.
    Na razie ciagle nie wiem jaki samochod kupie ;)

    --
    Mirosław Pragłowski [tymczasowo pieszy pasażer]
    EMail/MSN: p...@i...pl GG: 15273