  • Data: 2005-12-28 20:41:26
    Temat: Re: Kredyt na smochód pod zastaw mieszkania
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ma ktos doswiadczenie z uzyskaniem kredytu na samochód pod zastaw
    > mieszkania, tak zeby oprocentowanie bylo takie jak kredytu hipotecznego ?

    IMO tylko pożyczka hipoteczna wchodzi w grę

    > szczególnosci chodzi mi o sytuacje taka, ze mam kredyt hipoteczny we
    > frankach, który za kilka miesiecy bede mógl przeniesc do innego banku
    > (minie 3 lata splacania). Myslalem nad kredytem konsolidacyjnym w
    > zlotówkach, bo

    Błąd. Powinieneś zaciagnać kredyt hipoteczny na spłatę innego kredytu
    hipotecznego. Wczesniej sprawdź warunki przewalutowania w Twoim banku -
    unikniesz prowizji oraz opłat sądowych.

    > cena mieszkania podskoczyla znacznie a frank spadl wiec stosunek kwoty
    > kredytu do wartosci mieszkania mialbym powiedzmy 50%. Czy jest jakis bank

    Ale banki tak Ci nie policza wkładu własnego.

    > który oferuje konsolidacyjny kredyt, który dalby mi dodatkowe 20% ceny
    > nieruchomosci do reki tak zebym mógl sobie kupic np. auto za granica ?

    Lepiej 2 kredyty - jeden hipoteczny a druga pożyczka hipoteczna.

    Darek