    From: Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na zakup mieszkania
    Date: Mon, 11 Apr 2005 18:40:44 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@host-ip131-228.crowley.pl

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 10:54:22 +0100, plusz <p...@i...usun_spam.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "gervee" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > opłatami).
    >
    > Po co wcześniej spłacać kredyt mieszkaniowy skoro to najtańszy sposób
    > pozyskania gotówki? Zamiast spłacać, lepiej wpłacić na bezpieczny fundusz
    > inwestycyjny. Jeśli masz na lokacie/funduszu środki w wysokości kredytu
    > i są
    > one wyżej oprocentowane, a odsetki są ponownie lokowane, to wychodzisz na
    > tym lepiej, niż pozbywając się środków poprzez spłatę kredytu. A mając
    > zainwestowane środki, zawsze kredyt w razie potrzeby możesz spłacić, a
> [...]
    Nie wiem skąd Ci sie wzięło to w cudzysłowie "Doradców Finansowych". Bądź
    tak miły i rozwin temat.
    A wymienione przez Ciebie banki reklamujas sie u "Doradców Finansowych".
    Niestety nie zawsze są akceptowane przez klientów. Inni czasami maja w
    indywidualnym przypadku po prostu lepsza ofertę.

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0514-3, 2005-04-10
    Przetestowano na: 2005-04-11 18:40:49