  • Data: 2002-04-11 20:57:31
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Multibanku
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Budkiewicz wrote:
    > Miła pani poinformowała mnie że przy podpisywaniu
    > umowy powinienem mieć wypowiedzenie dotychczasowej linii kredytowej.

    Ja bym nie ryzykowal - najpier wkredycik pojawia sie na koncie - pozniej
    zaczynamy sie bawic w wypowiadanie i dostarczanie. Takie zreszta chyba
    sa warunki na dokumencie ktory podpisuje sie przy skladaniu wniosku
    o linie.

    > Czytajać pbb znalazłem kilka przykładów gdy takie wypowiedzenie można było
    > dostarczyć w terminie 7 dni np po to by spłacić w innym banku debet. Proszę
    > o poradę osoby które spotkały się z taką sytuacją.

    Podpisywalem ostatnio ww umowe i nikt nie przypominal mi o dostaczeniu
    wypowiedzenia wiec zrobie to jak najszybciej w dogodnym dla mnie
    terminie.

    pozdr.
    klient rozwojowy:)

    ps. jezeli konto zakladales z promocji mulitportu to zwroc uwage na
    warunki na umowie oraz pilnuj poziniej by nie pobrali prowizji, bo
    zdarzaja sie im wpadki.