    From: Ofka <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt, pożyczka, doradca? Pomocy!
    Date: Tue, 7 Apr 2009 17:19:59 +0200

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 06:46:36 +0000 (UTC), aneczka napisał(a):

    > ostatnio bardzo niewiele.
    >
    > Niestety, ale albo poświęcisz czas na szukanie najkorzystniejszej oferty, albo
    > oszczędzisz czas, ale już nie pieniądze. Żeby znależć najtańszą ofertę
    > powinnaś porównać co najmniej dwie - np. z Expandera i Open Finance. A jeszcze
    > lepiej, żebyś tez dokładnie wiedziała, co proponuje ci twój bank

    Tak też chyba zrobię.
    Umówiłam się już w expanderze, do Open Finance mam nieco nie po drodze.
    Do swojego banku pójdę jutro, choć z ING nie ma doświadczenia pozytywnego.
    Korzystam z niego głównie temu, że mam pod nosem. Wiem, niekoniecznie
    dojrzała decyzja.
    Natomiast ich szczegółowej oferty w zakresie KH nie znalazłam, choć
    szukałam.

    Dzięki serdeczne!

    --
    - ofka -