  • Data: 2002-12-24 07:54:44
    Temat: Re: Kredyt studencki...
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Arek K." <a...@N...pro.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:au84tu$8tu$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Mam zamiar takowy zaciągnąć w PKO BP.
    > Napisałem już odnośnie tego wontek na grupie pt. "PKO BP - kredyt dla
    > studenta" z dnia 23.12.2002 godz. 23.55.
    > Dla pewności napiszę ten wontek tutaj jeszcze raz i jeśli potrafisz mi w
    > jakiś sposób pomóc to będębardzo wdzięczny.
    > Oto on:
    >
    > Witam wszystkich serdecznie.
    > Jestem studentem i zamierzam zaciągnąc kredyt studencki w PKO BP.
    > Jest on opisany na stronie:
    > http://www.pkobp.pl/mlode/kredyt.xml
    >
    > Nie jest to kredyt preferencyjny, ale kredy dla wszystkich studentów.

    Ja mam kredyt preferencyjny z doplatami do odsetek z funduszu.

    > Mam kilka pytań odnośnie tej pożyczki i myślę że ktoś z Państwa mógłby mi
    > pomóc.:
    > 1. Czy ktoś już zaporzyczał się w PKO BP w formie kredytu studenckiego?
    > (jeśli tak to czy mógłby mi przybliżyć cały ten skomplikowany proces?)

    Ja to zrobilem tak. Zlozenie papierow. Po jakims czasie bank wywiesil
    liste osob, ktorym nie przyznano kredytow (pelen profesjonalizm, ustawa o
    ochronie
    danych osobowych itp.). Pozniej telefon i umowienie sie na podpisanie umowy.
    Jako zabezpieczenie bank chcial weksel na sume ponad dwukrotnie wieksza niz
    kredyt:(
    Musialem znalesc dwie osoby, ktore podzyruja kredyt:)
    Co pol roku przynosze pismo z dziekanatu, ze studiuje i zdaje na kolejne
    semestry.
    Rejestracja warunkowa tez zostala kiedys pozytywnie rozpatrzona przez bank;)

    > 2. Jakie muszę przedstawić zabezpieczenie kredytu?

    Zyranci musza pracowac i miec poziom dochodow okreslonych przez bank.
    Jako zabezpieczenie podpisujesz weksel.

    > 3. Czy mogę otrzmać kredyt w formie jednorazowej wypłaty zamiast w formie
    > miesięcznych transz ? ( z info. na stronie www wynika że tak)

    Preferencyjnego na pewno nie.

    > 4a. Gdy będę brał pożyczkę powiedzmy na zakup sprzętu dydaktycznego (np.
    > komputer, sprzęt muzyczny) to czy muszę zakup owego sprzetu udokumentować
    za
    > pomocą np. faktury zakupu itp ?

    Do preferencyjnego nie i nikogo nie obchodzi na co go wydasz.
    Mozesz sobie np. wplacic do funduszu i miec odsetki dla siebie;)

    Oczywiscie wszystko sie moglo zmienic od czasu gdy podpisywalem
    umowe (1997).
    Niedlugo zacznie sie splata.
    Z tym zawsze gorzej bo pozycza sie cudze a oddaje swoje:(

    Pozdrawiam, Wesolych swiat.

    Marcin