eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt studencki - OSZUSTWO ?!Re: Kredyt studencki - OSZUSTWO ?!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!news.tiberium.net.
    pl!not-for-mail
    From: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt studencki - OSZUSTWO ?!
    Date: Mon, 07 Apr 2008 16:19:24 +0200
    Organization: Brotherhood of Nod
    Lines: 35
    Message-ID: <ftdahc$ui3$1@tiberium.net.pl>
    References: <ftcun0$nae$1@inews.gazeta.pl> <ftcv2f$kal$1@alfa.kjonca>
    <ftcvkm$emb$1@tiberium.net.pl> <ftd1vv$t4r$1@alfa.kjonca>
    NNTP-Posting-Host: kamil.bash.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: tiberium.net.pl 1207577964 31299 193.43.243.25 (7 Apr 2008 14:19:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Apr 2008 14:19:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    In-Reply-To: <ftd1vv$t4r$1@alfa.kjonca>
    X-Antivirus: avast! (VPS 080407-0, 2008-04-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:443458
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil Jońca pisze:
    > Kamil 'czemu' Bista pisze:
    >> Kamil Jońca pisze:
    >>> Czy złożyłeś reklamację do banku i dlaczego nie?
    >>
    >> Może chciał najpierw się dowiedzieć na grupie, bo może czegoś nie
    >> zrozumiał w umowie?
    >
    > I dlatego daje kapitalikami 'oszustwo' ? (Dobrze chociaż, że ze znakiem
    > zapytania)

    To tylko emocje... Myślał, że go oszukano, to tak też i ten proceder
    nazwał. Sądzę, że z braku pojęcia o sprawie.

    >> Nie każdy ze wszystkim od razu lata do działu reklamacyjnego, lepiej
    >> wydaje mi się zasięgnąć informacji w innych źródłach, a reklamacje
    >> traktować jako ostateczność (tj. jeśli jest się pewnym, że faktycznie
    >> wina leży po stronie banku, czy innego usługodawcy).
    > No to tu się różnimy. Ja w przypadku niezrozumienia czegoś najpierw
    > sprawdziłbym w banku, a później waliłbym publicznie na usenecie o
    > 'OSZUSTWIE'

    Zgodzę się połowicznie. Oczywiście co do krzyczenia o 'oszustwie' masz
    rację, ale o dowiadywaniu się najpierw w banku, a później usenecie -
    postąpiłbym inaczej - choćby dlatego, że nie każdy jest specjalistą we
    wszystkich dziedzinach, a czyjaś odpowiedź może pomóc doprecyzować bądź
    skorygować ewentualną reklamację.



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista
    czemu atka czemu dotka org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1