  • Data: 2003-09-26 16:57:56
    Temat: Re: Kredyt w BPH PBK
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisal/a:

    > Za aneks oczywiście
    > jest opłata 150 PLN. Ale oczywiście obsługa mojego wspaniałego
    > oddziału zapomniała sporządzić aneks a ja nie widzę powodu, żeby im o
    > tym przypominać.

    to przeczytaj jeszcze raz umowę, jeżeli jest taka jak moja to:

    - Ty masz zgłosić zamiar wcześniejszej spłaty i zadeklarować czy ma iść na
    skrócenie okresu kredytowania czy na obniżenie rat miesięcznych
    - poźniej podpisujesz aneks i przeliczany jest harmonogram spłat

    else

    - wszystkie nadmiarowe wpłaty idą na nadpłatę przyszłych rat zgodnie z
    dotychczasowym harmonogramem

    pozdrawiam
    Zbiggy