    From: arti <p...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w HSBC
    Date: Sun, 09 Nov 2008 18:18:07 +0100

    Witam

    Rozumiem, że chodzi Ci o zakup na raty a nie kredyt.
    Najłatwiej jest sobie to samemu przeliczyć i wtedy nie ma się żadnych
    wątpliwości :)
    Proponuje kredyt w jakimś banku np mBank ok 11 % rocznie

    podam porównanie :
    1) Raty 24,5 %
    kwota 6000 zł
    wpłata własna 30 % czyli 1800 zł
    pozostaje do spłaty 4200 zł
    24 raty x 223.11 zł = 5354.59 , koszty 1154,59 zł

    2) Kredyt 11 %
    wpłata własna 1800 zł
    Kredyt 4200 24 mc 195.75 = 4699.07 , koszty 498 zł
    pozdr