  • Data: 2007-06-30 14:42:19
    Temat: Re: Kredyt w mbanku
    Od: Ra <w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    makrel napisał(a):
    > Witam
    > Chcę wziąść kredycik odnawilany w mbanku. Prosiłbym osoby któe brały już
    > taki kredyt i prowdadzą DG czy to się opłaca (czy są jakieś kruczki?), czy
    > też wziąść w innym banku.
    > Pozdrawiam serdecznie
    > P.S Stronkę http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt/ przeczytałem,
    > prowadzę DG już rok, i od początku mam konto w mbanku.

    z ko korzystałem, jak w promocji 0 zł za przyznanie to oferta nie jest
    zła, standartowo jak to mbanku miałem problem z rezygnacją bo
    poinformowałem ich telefonicznie a nie pisemnie. Reklamacje uwzględnili
    chociaż do końca próbowali mi udowodnic że racja jest po ich stronie,
    tylko w imię dobrych stosunków itd oddadzą mi 200zł