    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w przyszłosci
    Date: Sun, 28 Sep 2008 15:41:30 +0200

    MarekZ napisał(a):
    > Warto popytać na żywo w oddziałach, ja niestety nie mam doświadczeń ani
    > z braniem kredytów gotowkowych ani z pracowaniem na umowę o pracę.
    > Natomiast np. Raifffeisen ma karty kredytowe, które przy umiejętnym
    > korzystaniu działają jak bezprowizyjna linia kredytowa. Z kolei ING ma
    > karty oprocentowane na 16% rocznie. Z karty Multi można wziąć gotówkę za
    > jakąś groszową prowizję. Więc gdyby częśćz tych wydatków można było
    > upchnąć jako bezgotówkowe, otwiera się wiele dodatkowych możliwości.

    Nie wiem jakie trzeba miec dochody w Multibanku na kredyt gotowkowy w
    wysokosci 60-70k PLN ale przypuszczam, ze 4k PLN miesiecznie to zbyt
    malo, bo ja wplywy mam wieksze (+umowa o prace), a kredytu nawet
    mniejszego dac mi nie chcieli :)

    To co proponujesz to oczywiscie ciekawa sprawa ale trzeba sie na tym
    znac :) Dla przecietnego kredytobiorcy to jest niezrozumiale kombinowanie.

    > Tak czy inaczej planowanie kredytu w takiej wysokości aż ponad rok do
    > przodu nie wydaje się całkowicie racjonalne, bo do tego czasu oferta
    > banków może się zmienić drastycznie, w szczególności pojawi się offerta
    > nowych banków, np. Alior. Gdybym jednak miał a'priori wybierać
    > skierowałbym swoja uwagę w kierunku ING oraz Raiffeisen. Wydaje mi się,
    > że w przypadku tych banków można się spodziewać najwyższej "premii" za
    > umoweo pracę jako źródło dochodów.

    Np. banki moga tez upasc lub zostac znacjonalizowane (vide USA) :)

    --
    Mithos