  • Data: 2002-04-23 17:03:26
    Temat: Re: Kredyt walutowy -- idiotyczna procedura
    Od: Michal <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jo44 wrote:

    > Ciekawe. Facet krzyknął, że coś jest idiotyczne i nikt tego
    > nawet nie skomentował. Czy to znaczy, że wszyscy tu tak
    > uważaja? Czy też piszą nie czytając?? A tak naprawdę to
    > dlaczego ma być to idiotyczne?? I dlaczego zaraz należy
    > brać kredyt tam gdzie jest "idiotycznie"?

    Z mojego punktu widzenia PKO przyznaje najkorzystniejszy kredyt, dlatego
    chce wlasnie u nich go wziac. Ale wg mnie procedura przeliczania kwoty
    kredytu raz przy skladaniu wniosku, drugi raz kilkanascie dni pozniej
    jest troche bez sensu. Interesuje mnie konkretna kwota w zlotowkach, a
    nie konkretna kwota w euro (na przyklad). Za mieszkanie place w
    zlotowkach, zadatek w zlotowkach, wszystko w zlotowkach, wiem ile
    brakuje mi do szczescia zlotowek. Tak naprawde kwota w walucie jest
    potrzebna mnie i bankowi do wzajemnych rozliczen.

    Przeciez te same wyliczenia bank moglby robic w dniu wyplaty:
    - Chce pan 100 kzl? OK wg naszych obliczen to tyle i tyle euro. Zgadza
    sie pan?

    Wtedy byloby OK. A teraz jest tak:
    - Chce pan 100 kzl? Nie damy panu, mozemy za to dac tyle euro, ale to
    bedzie mniej zlotowek, bierze pan?
    - Chce pan jednak 100 kzl? To jak juz panu wyplacimy to moze pan
    poprosic o zwiekszenie kwoty kredytu. O ile? A tego nie wiemy, ale nawet
    jak pan wystapi o zwiekszenie kwoty, to i tak zastosujemy podobna
    procedure i tez nie wiadomo ile pan dostanie.

    > PS Domyślam się, że bank przy wypłacie kredytu w złotówkach
    > stosuje kurs KUPNA, a nie sprzedaży - wówczas dopiero byłoby
    > idiotycznie.

    Tak, drobna ;-) pomylka

    Pozdrawiam
    Michal