  • Data: 2009-01-09 09:19:48
    Temat: Re: Kredyt we frankach
    Od: " Podek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Erazmus <j...@g...com> napisał(a):

    > =B1 spa=B6=E6

    > B=EAdzie 4 %

    4% to będzie stopa NBP. Czyli WIBOR będzie 5%. Plus marża, oprocentowanie
    kredytu złotowego będzie 7%.

    Ale ile będzie w tym czasie (realnie - z uwzględnieniem spreadu) kosztował
    kredyt we frankach i czy ryzyko kursowe będzie tego warte, to ja się nie
    podejmuję oceniać.

    Osobiście modlę się do wieczór, żeby WIBOR był kiedyś taki, jak dziś LIBOR dla
    CHF. Bo wtedy przy mojej marży płaciłbym wyższą ratę kapitałową, niż odsetkową...