  • Data: 2011-05-03 20:53:14
    Temat: Re: Kredyt wzięty bez mojej zgody do wspólnego konta
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie ma to znaczenia że jest to nasze wspólne? Sama mogę je zamknąć,
    > bez jego zgody? Bo powiem szczerze nawet w takiej sprawie nie chce mi
    > sie z nim rozmawiać

    Tak, możesz zamknąć sama. Ćwiczyłem podobną sytuację. Tylko idź do
    oddziału, w którym zakładałaś konto, to znacznie przyśpiesza i
    upraszcza. Współwłaściciel nie był do niczego potrzebny. W moim
    przypadku ten współwłaściciel miał nawet aktywną kartę bankomatową i w
    koncie była linia kredytowa (spłacona) i to w niczym nie przeszkodziło w
    zamknięciu rachunku, a przedtem w zastrzeżeniu tej karty.
    --
    Grzexs