eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytBank wyludzil ode mnie kase?Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
  • Data: 2002-01-18 08:39:02
    Temat: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Od: "Roski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a28kop$n73$1@news.onet.pl...
    > Witam -- sprawa jest dla mnie bulwersujaca.
    > Mam konto osobiste w KredytBanku od dwoch lat ... mam tez karte Visa
    > Electron.
    > Miesieczna prowizja za prowadzenie wynosi 2,90 zl.
    > Stala sie rzecz dziwna: od czerwca 2001 roku zaczeli obciazac mnie
    > dodatkowymi 3 zl miesiecznie ... zadzwonilem do nich i powiedzieli mi, ze
    to
    > ubezpieczenie karty Visa Electron! Po dodatkowych pytaniach przyznali, ze
    > jest to ubezpieczenie dobrowolne. Ja im mowie, ze nie zamawilalem zadnego
    > ubezpieczenia karty, a skoro zaczeli ode mnie pobierac tak wysoka opate,
    to
    > niech mi pokaza jakies zamowienie z moim podpisem. W sumie przez pare
    > miesiecy (za nim sie zorientowalem o co chodzi) miesieczny koszt mojego
    > konta w KredytBAnku wynosil 2,90 + 3,00 = 5,90 zl ... czyli rozboj w bialy
    > dzien! zwlaszcza, ze KredytBank jest nieco cofniety wobec innych (brak
    > dostepu przezinternet, home-cash za 100 zl miesiecznie .....).
    > Zlozylem wniosek w ktorym napisalem, zeby nie obciazali mnie z tytulu
    > ubezpieczania karty Visa Electron zaraz jak sie zorientowalem o co chodzi
    > ... a teraz pracuje nad pismem w ktorym chce zazadac zwrotu pieniedzy --
    dla
    > mnie jest to po prostu wyludzenie ...
    >
    > Jestem bardzo ciekaw, czy znajdzie sie jeszcze ktos z podobnymi
    > doswiadczeniami? Cyz kogos tez tak potraktowal KredytBAnk?
    > Napiscie jakie macie doswiedczenia.
    >
    > Czy ktos sie orientuje jaki jest tryb zamawiania tego typu platnosciami?
    > Wydaje mi sie, ze taka usluge powinienem byl ZAMOWIC po wczesniejszym
    > zapoznaniu sie z jej warunkami,a dopiero po tym fakcie placil bym za nia
    ...
    > praktycznie placilem za usluge, ktorej nie zamowilem i o ktorej istnieniu
    > nic nie wiedzialem.


    na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    Twoj problem a nie banku.
    wiem o czym mowisz bo zwrocilem na to uwage zaraz po pierwszym pobraniu. Tak
    sie sklada, ze w okolicach czerwca KB wysylal do swoich klientow info o
    wprowadzeniu ubezpieczenia. Tresc byla jasna: ubezpieczenie bedzie jezeli
    nie zglosisz, ze nie chcesz. Miales na to czas a jesli nie zareagowales to
    dla nich byla milczaca zgoda na ubezpieczenie. Ja rowniez nie przeczytalem
    tego dokladnie i sie zdziwilem jak zobaczylem na wyciagu pobranie 3 zl chyba
    w lipcu. MOja reakcja byla natychmiastowa: poszedlem do oddzialu wyjasnic
    sprawe. Dowiedzialem sie o co chodzi i zrezygnowalem z ubezpieczenia.
    Uwazam, ze sam jestes sobie winien, ze nie pilnujesz swego interesu. Nie
    sadze bys cos wskural z tymi pismami bo to Ty nie dopilnowales sprawy. Wiec
    prosze nie podniecaj sie tak jesli nie masz racji.
    Najbardziej wkurzaja mnie tacy co nie czytaja tego co sie im daje, a pozniej
    maja pretensje do calego swiata.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1