  • Data: 2010-04-09 17:24:48
    Temat: Re: Kredytówka w PEKAO S.A - niech ich szlak...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@t...ceti.pl...

    > A bo to pierwszy raz Pekao S.A. robi numery z KK? :) Ja zlikwidowałem
    > kartę
    > po tym, gdy naliczyli mi odsetki i karę za nieterminową spłatę - termin
    > przypadał na sobotę a spłaciłem w poniedziałek. Pod tymi odsetkami dumnie
    > tkwił napis że dniem wymagalności jest najbliższy dzień roboczy :)

    Rozpatrzyli reklamację pozytywnie? Sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od
    pracy. Zatem być może jest dniem roboczym(?). Reklamacja powinna być uznana
    z powodu tego, że napis jest mylący, ale co do zasady racja mogła być po
    stronie banku.

    Naturalnie mamy banki, które takich jaj nie robią, przykładowo: BRE, Rajfi,
    ING, Lukas.

    Oraz niesławne wyjątki, które robią: Millennium i jak widać Pekao.