  • Data: 2010-04-09 17:25:46
    Temat: Re: Kredytówka w PEKAO S.A - niech ich szlak...
    Od: Darek <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-09 09:00, Adam Kostorz pisze:

    > Tak, oczywiście dzwoniłem. Generalnie konsultanci na tych infoliniach są
    > mało rozgarnięci. Wg. Pani odsetki są od wypłaty tych właśnie 2000PLN.
    > Cykl istotnie miałem zamknięty 5tego i tego dnia zaliczyli odsetki -
    > kilka zł. 8 marca spłaciłem całą wartość zadłużenia, wraz z tymi
    > odsetkami, które naliczyli 5tego. Odsetki od kwoty ok 400PLN pomiędzy
    > 5.03 i 08.03 to ok 0,65zł. Ni jak się to nie zgadza. Oczywiście kwota
    > minimalna, która była płatna do 29.03 była wpłacona dużo wcześniej.
    >
    > Adam

    No i dalej ciągnę temat spłaty zadłużenia które miało nastąpić 29.03.
    Piszesz że spłaciłeś kwotę MINIMALNĄ. I że spłaciłeś ją wcześniej.
    Jeżeli poprzedni cykl rozliczeniowy, którego termin spłaty przypadał w
    dniu 28.02 nie został spłacony w kwocie CAŁKOWITEJ to odsetki od tamtych
    transakcji zostały doliczone dnia 05.04 oraz odsetki od tej Twojej
    transakcji. Wklej historie karty od dnia 01.02 do 08.03
    Czy 05.03 też widniało naliczenie odsetek?

    Darek