eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyty mieszkaniowe - ktoś ostatnio może się rozglądał? › Re: Kredyty mieszkaniowe - ktoś ostatnio może się rozglądał?
  • Data: 2002-02-06 16:56:21
    Temat: Re: Kredyty mieszkaniowe - ktoś ostatnio może się rozglądał?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a3rcm3$eps$1@news.tpi.pl...

    > Chodzi mi o kurs EUR/PLN... np. dziś kosztuje 3,6 i jak by to wyglądało
    > gdyby EUR skoczyło do np. 4,1 etc.

    Gdyby nagle skoczylo ? No wygladalo by tak, ze na przyklad zamiast 100.000
    PLN mialbys nagle do oddania okolo 114.000 PLN. Kwota raty (jesli stale
    raty) wzroslaby o okolo 14%. Ale nie mozna patrzec na kredyt tylko z punktu
    widzenia biezacej raty (szczegolnie na walutowy, bo tam raty przeliczone na
    PLN rosna z czasem mimo, ze sa stale w Euro).

    marekz