  • Data: 2009-02-17 18:47:18
    Temat: Re: Krew zaczyna plynac o drugiej w nocy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <u...@u...eu> pisze:

    > Witam
    >
    > Użytkownik "spider" <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > I wiedziec co sie robi:
    >
    > "I Stanisław podpisuje umowę ramową. A czytał ją?
    > - A co tam czytać? Że jakieś transakcje, forwardy czy coś.
    > Panie, ja nie jestem ekonomistą, tylko ochmistrzem i kierowcą."
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Czy takie [...] banki zasługują na takie przywileje jak bankowy
    tytuł egzekucyjny? Na *przywileje* trzeba *zasługiwać*.

    A pojechachać tym [...] po (już) niezasłużonych przywilejach szczególnie
    że większość systemu bankowego w Polsce jest pod zagraniczną kontrolą.
    Kiego wuja *takie* banki mają być szczególnie uprzywilejowane względem
    innych podmiotów gospodarczych?

    URL(s):
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bankowy_tytu%C5%82_egze
    kucyjny

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kto sam sobie się podoba, często drugim się nie podoba.