  • Data: 2011-08-15 18:31:27
    Temat: Re: Krok do [polskiego] piekła...
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza "gadadłem" jesli wezmiesz "w pakiecie" konto oszczednosciowe,
    > dostajesz na nim wisienke o dosc krotkiej przydatnosci do spozycia,
    > no ale zawsze ;) [ do 31.10 - 5,67 netto przy < 15kzl ]

    Dziwne, ze db nie chwali sie tym 5.67% - niby do konca pazdziernika,
    ale wiecej chyba nigdzie nie daja?..

    Co do zestawow glosnomowiacych, to chyba zostaly im jakies
    z poprzedniej promocji i po prostu przedluzyli ja do konca sierpnia.
    Szkoda, ze bez vespy.

    Ciekawe co beda rozdawac w "promocji na jesien" :)