  • Data: 2009-03-28 19:37:34
    Temat: Re: Krosno: ludzka tragedia, dyrekcja niczym dzieci we mgle
    Od: normund <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 08:31, fatso <f...@n...com> wrote:
    > Przegladam wlasnie strony internetowe s-ki Krosno.
    > Niestety- 3.5 tys ludzi moze sie znalezc jutro na bruku. Zal. Ale dlaczego?

    http://neon.info.pl/2008/12/18/szklane-zaglebie-na-z
    akrecie/

    W światku hutniczym mówi się o dyrekcji kompletnie nie znającej się na
    handlu szkłem. Bardziej uszczypliwi mówią, że szkło to nie żelmisie i
    trzeba to czuć. Ze szkłem jak z winem trzeba się znać by sprzedać.
    Trzeba roztoczyć aurę tajemniczości - mówią byli pracownicy huty.

    I to się zgadza. Pomijam utopijne pomysły na temat rynków USA i Rosji.
    W Polsce była dobrze rozwinięta sieć odbiorców hurtowych, którzy się
    znali na tym. Ale nie- trzeba było pod ich nosem otworzyć własne
    magazyny z dyletantami w roli kierowników. Rok temu te magazyny
    zamknięto, ale hurtownicy położyli wała na takiego producenta.