eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwKrwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.Belką › Re: Krwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.Belką
    From: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Krwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.Belką
    Date: Wed, 16 Nov 2011 21:34:07 +0100

    > Endriu: po prostu mam wyważone poglądy, kieruję się zdrowym rozsądkiem i
    > nie
    > bujam w obłokach jak paru marzycieli z tego forum, którzy musieli po raz
    > kolejny przełknąć gorycz klęski partii J.K.Mikke a niektórzy również 6-tą
    > rzędu porażkę PIS.
    > Partii J.Kaczyńskiego nie pomogło poparcie o.Rydzyka i kiboli bo większość
    > wyborców głosowała na koalicję UMIARKOWANĄ I PRZEWIDYWALNĄ.

    Kurwa, że też musiałes się wyrwać w moją stronę z tymi swoimi propagandowymi
    odezwami i zmusić mnie do napisania dłuższego posta na którego to napisanie
    nie mam kompletnie czasu. Ech niech to szlag ....

    Więc Sławku drogi, naczelny platformiany propagandzisto grupowy, możesz mi
    odpowiedzieć skąd twój idol Donek z jego bulterierem od finasówVincentem
    nadrukowaliby tyle tych złotówek których to teraz drukują ....:

    Che Donek nakupił farby i drukuje - stara się biedaczyna jak może:
    http://wolnapolska.pl/index.php/Gospodarka/201111051
    4829/dodruk-pienidza-w-polsce/menu-id-175.html
    "[...] To oznacza, że w ostatnim roku wydrukowano 84 mld zł nowych
    pieniędzy, czyli jedną trzecią budżetu państwa. [...]"

    ....na pokrycie przyszłorocznego wykupu obligacji na kwotę 160 mld (chciałem
    tu wrzucić link od Rot-a, ale dzisiaj to już chyba informacja niejawna),
    gdyby wprowadzili Euro tak jak wczesniej obiecywali ....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.youtube.com/watch?v=M84ys4icqWM&feature=p
    layer_embedded#at=515

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety Polska
    nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    ... któregoż to Euro wtedy by już dodrukowac nie mogli - tak jak w Grecji
    czy na Słowacji.

    P.S. Stąd też gdzieś mam te buńczyczne wypowiedzi takiego czy innego
    rodzimego ministra finansów, i zamiast słuchać tych nafaszerownaych
    propagandą bzdetów wolę na wykres włoskich obligacji....:

    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GBTPGR10:
    IND

    ...które to właśnie szykują się na przekroczenie 7%-towego progu
    rentowności, pomimo tego, że rząd Włoch chwilę temu sprzedał swoje
    pięciolatki za 3 mld Euro:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Europejski-strach-na
    -amerykanskich-gieldach-2438149.html

    "[...] Rząd Włoch co prawda zdołał sprzedać całą pulę papierów 5-letnich (za
    3 mld EUR), [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/