eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwKrwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.BelkąRe: Krwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.Belką
  • Data: 2011-11-20 18:09:35
    Temat: Re: Krwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.Belką
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 10:41:27 +0100, Endriu napisał(a):

    > Czemu potajemnym ?. Oficjalnie drukują co zresztą ujmują w statystykach i co
    > widać na wykresach ....
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=clpln.f&c=1y&t=c&a=lg&b=0

    Moment. Wiesz że od statystyk to ja tu jestem :-) Gdzie widziałeś takowe?
    Bo Wykresy wykresami one świadczą jedynie tym że Polska nie ma do
    zaoferowania okazji inwestycyjnych lepszych niż inni albo lepiej - strach
    przed trzymaniem tu jakichś inwestycji jest wyższy niż gdzie indziej. Sądzę
    że naprawde bogaci biznesmani i ich korporacje obecnie martwią się bardziej
    nie tym gdzie można lepiej zrobić, tylko gdzie trzymać pieniądze żeby nie
    wyparowały. W bankach? W złocie? W kopalniach? A moze w Chinach ? :) Jest
    do cholerey jakieś dobre miejsce?