    From: " miszczkierownicy" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Krytyka Roberta Kiyosaki
    Date: Sun, 22 Mar 2009 13:59:33 +0000 (UTC)

    Łukasz <n...@d...com> napisał(a):

    > Rich Dad, Poor Dad is one of the dumbest financial advice books I have ever
    > read. It contains many factual errors and numerous extremely unlikely
    > accounts of events that supposedly occurred.
    >
    > No i później cały czas wyjaśnia dlaczego tak uważa ;)

    dokladnie :)
    pojawiaja sie niby inne argumenty ale wszystkie oscyluja wokol tego jednego.

    kiyosaki ma swoje slabe strony (np. network marketing do mnie nie przemawia
    zupelnie), jednak jego spojrzenie na zrodla zarabiania pieniedzy i caly
    mechanizm tworzenia bogactwa to dla mnie majstersztyk ;)

    .. swoja droga ciekawy jestem jak jego biznes oparty na nieruchomosciach ma
    sie teraz ;P

    pozdro