  • Data: 2005-02-12 19:10:55
    Temat: Re: Ksiazeczka gowno warta bo bank ma mnie w dupie
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MH" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:cujdhi$f2p$1@news7.svr.pol.co.uk...
    > Zajelo bankowi ponad 90 dni by odpowiedziec co ja moge z moja ksiazeczka
    > zrobic.
    > O limicie 90 dni to nawet nie wiedzialem.
    > No i po mojej premii.
    > A bylo tego 20tys.
    >
    > Juz mi powiedziano ze moge sie sadzic nawet przez dwa lata a bank i tak
    > wygra.

    Jeżeli w komunikacji z bankiem stosowałeś równie wyrafinowane słownictwo, co
    w tytule tego listu, to ja się wcale nie dziwię.

    Moja rada: zamiast się sądzić przez dwa lata, weź sobie dwuletnie
    korepetycje z kultury słowa pisanego, zapłacisz mniej niż straciłeś, a
    zyskasz o wiele więcej, choć w rozłożeniu na kilka lat.

    Tymczasem pozdrawiam serdecznie.

    siemka

    P.S. Nie zobaczymy już swoich listów, ponieważ ja użyję swojego KF dla
    Twojego adresu.