  • Data: 2010-11-01 15:14:52
    Temat: Re: Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
    Od: "Nemo" <n...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iahpth$obe$1@mx1.internetia.pl...
    > cham i prostak
    >

    > Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie rozumiem kpin z tych co trzymają oszczędności na lokacie. Większość nie
    wie, że w przypadku śmierci, spadkobiercy płacą podatek od całej
    zainwestowanej kwoty w instrumenty kapitałowe a więc w akcje,
    obligacje,fundusze inwestycyjne.Fiskus uznaje, że spadkobierca nie poniósł
    kosztów uzyskania przychodu. Natomiast od lokat płaci się" tylko" Belkowe.
    Więc w pewnym wieku lepiej chronić kapitał na lokacie.